Jagtmuligheder

AndejagtForeningen arbejder til stadighed på at skaffe jagtmuligheder for vore medlemmer. For tiden råder vi over et areal {Oldermandsgyden]  hvortil man kan købe jagtkort. Læs i øvrigt nedenstående:

Om jagtkort:

For at kunne erhverve jagtkort til foreningens areal, er det en forudsætning, at man har deltaget i mindst én skydekursusdag forud for jagtsæsonen. Odense Jagtforening arrangerer et sådant kursus på Odense Skydecenter i Kærby mose.

Uden jagtkort.

Harejagt ved Højer. Altid første.lørdag i november

Jagt på Stige Ø. Dato for disse Jagte udmeldes hvert år under menupunktet "Kalender/arrangementer"

Trykjagt i Tyskland. Alt henvendelse  foregår igennem Benny. På mail. Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. -Læs mere her.