Sidende skytte

Individuel riffelskydning. Kontrolskydning. Træning. På 100 og 200 meter. Måling af udgangshastighed V0 Med Cronograph

Odense Jagtforening tilbyder for medlemmer riffelskydning på Skallebølle skydecenter bukkeskive på 100 og 200 m. kontrolskydning på 100 m. Måling af udgangshastighed V0 med cronograph  den 1. torsdag i maj. – jun. – aug. – sep. Men kun efter aftale/tilmelding: til Henrik Grønlykke Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. el. tlf. 60 67 10 43 fra kl. 16 – 19. OBS!....

Der vil IKKE være repræsentanter fra Odense Jagtforening på Skallebølle Skydecenter, hvis ikke der er tilmeldinger!

Tilmelding skal fortages i god tid af hensyn til bookning af skydebaner. Der kan forekomme aflysning, hvis alle baner er booket til anden side den 1. torsdag i måneden, kan en ny dag og tidspunkt aftales. Pris 100 kr pr timen pr person medmindre man vil dele en time.

Udklip 111

Udklip 112