Skelskytterne

Hygge-Skydning for ALLE, også DIG!!

Fra og med første fredag i april laver din jagtforening flugtskydning for alle os andre, os der ikke, hverken kan eller vil skyde på hold eller måske er generte over vore evner eller mangel på samme. Det skal være sjovt og hyggeligt at skyde, samtidigt med at vi forhåbentligt også forbedrer os som skytter til gavn for vildtet og vore egne egoer.

Kodeord er tolerance, kammeratskab, sjov, hygge og plads til alle. Vi vil til tider kalde på foreningens haglinstruktører for at få hjælp.

N.B Husk: Fredagsskytter I SKAL SELV sørge for, at købe et skydekort til Skydecenteret Kærby Mose, samt køb at duer til Kortet, Kun kan gøres på officielle åbnings dage i skyde sæsonen. Åbningstid: lørdag 10 – 15 og tirsdag 16 - 21.

Nåååh ja og så er det gratis botset fra dit forbrug af duer og patroner.

PS. Skydearrangementerne starter kl 16 til 18