Ordinær Generalforsamling.

Foreningens ordinære generalforsamling i henhold til Corona. Afholdes den 18. Juni 2021 kl. 19:00 hos Odense Skydecenter, Kærby Mose, Kærbygårdevej 15, 5220 Odense SØ.

Bemærk : der er kvalificerede kandidater til samtlige tillidsposter, så mød roligt op og støt folkene, som arbejder for dig, eller opstil andre kandidater.

Forslag, der ønskes optaget på dagsordenen, skal være foreningen i hænde senest tre (3) uger før generalforsamlingens afholdelse (= senest 28. Maj 2021). Forslag vil blive offentliggjort her på hjemmesiden mindst to (2) uger før generalforsamlingens afholdelse (= 4. Juni 2021).

Efter generalforsamlingen serveres smørrebrød og en øl,vand, kaffe, te hvis du tilmelder dig under "Kalender/Arrangementer" - Generalforsamling, senest en uge før generalforsamlingen (= 11. Juni 2021).

Denne indkaldelse til ordinær generalforsamling er offentliggjort den 28. Marts  2021.